Tuesday, November 13, 2007

Atat de mare diferenta intre Est si Vest

Si cand spun asta ma refer doar la nemti intre ei. Diferente incredibile de umilinta, superioritate, zambete sincere si false, speranta si normalitate. Parca am fi noi si Europa. Iar cand vine vorba iar de ei si noi, asa de sensibili sunt nemtii la orice, incat nu cred ca ar rezista o zi cu umorul romanesc. Pai daca cumva indraznesti sa iei un neamt peste picior, prieten sau nu, nu te iarta cat traieste. Sa-si fi pierdut simtul umorului odata cu ridicarea nasului? Oricum, nu va puneti cot la cot cu nemtii la baut bere, fetele ma refer, ca va baga sub masa rapid nemtoaicele. Am ramas interzisa cand am vazut ca la orice intalnire amicala se da cu bere peste orice. Atata bere bauta de o fata nu am vazut in viata mea, iar cand vad ca toate beau bere ma intreb: oare vor sa fie acceptate de barbati in randul lor sau pur si simplu le place berea? Si daca e varianta a doua, atunci de ce in Romania femeile nu beau bere decat rar?

No comments: