Friday, June 08, 2007

Cam de multisor...nimic

Revin dupa multe luni,
Acum sunt departe, nici in Sibiu nici in Bucuresti.Eh, departe.Cine ma stie, cunoaste.
Am primit azi un mail in care eram provocata sa pun o intrebare. Am pus 3. Imi astept raspunsurile foarte curioasa.
Cred ca ma las de fumat(cred ca pentru asta ar trebui sa ma apuc intai, dar intotdeauna am vrut sa zic asta:))
Oricum ciudata povestea cu blogurile, ca deocamdata imi scriu mie, ca nu mai citeste nimeni chestia asta. Unii sunt faimosi am auzit...ehe...
oricum am si poze pe google...da, o sa adaug linkul.
Hai ca cica si la astia se munceste in timpul programului asa ca tre s-o las mai moale cu statul:)

2 comments:

neuronu said...

eee, nu te citeste nimeni! Uite ca-ti lasa si comment-uri! :D
Am citit intrebarile tale si o sa primesti raspuns la ele. Daca-ti mai vine vreo intrebare...nu ezita!

neuronu said...

Vezi cea mai noua emisiune de la www.libertv.ro
„Romania Beata”
Realizator neuronu ;)
http://neuronu.blogspot.com/